Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Online propagace webového portálu
Sobková, Jitka ; Dufek,, Ondřej (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce Online propagace webového portálu je formulace doporu-čení pro online kampaně vybraného podnikatelského subjektu. V první kapitole jsou vymezeny základní pojmy z oblasti internetové reklamy jakožto součástí marketingu a dále pojmy webové analytiky. V druhé kapitole jsou pak jednotlivé internetové kampaně analyzovány pomocí webové analytiky. Na základě této analýzy jsou ve třetí kapitole formulována konkrétní doporučení. Čtvrtá kapitola se zabývá vyhodnocení upravených kampaní. V páté kapitole se práce zabývá zhodnocením dosažených výsledků a formu-lací závěrečných doporučení.
Využití kvalitativních dat o chování uživatelů ve webové analytice
Repetný, Michael ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Jašek, Pavel (oponent)
Tato práce se zaměřuje na webovou analytiku a využitelnost kvalitativních dat pro lepší rozhodování. Popisuje význam webové analytiky, jednotlivé alternativní nástroje pro sběr dat a jejich využitelnost. Řešeným problémem je nízký počet online objednávek na webových stránkách. Zvolený problém je řešen pomocí implementace analytického programu Zeerat a následné analýzy odpadu návštěv na jednotlivých krocích v objednávkovém procesu, teplotní mapy kliků na problémové stránce a odpovědí z online dotazníku. Následně je na základě analýzy navržena alternativní verze stránky. Podařilo se dosáhnout zvýšení počtu objednávek o 107 %. Hlavní přínos této práce je v porovnání jednotlivých metod analýzy kvalitativních dat a následné aplikaci vybrané kombinace nástrojů na konkrétním projektu za účelem zvýšení obchodní výkonnosti.
Analýza vývoje divácké návštěvnosti na prvoligových fotbalových utkáních od roku 1963
Hradilová, Lenka ; Čabla, Adam (vedoucí práce) ; Vild, Jiří (oponent)
V moderní společnosti existuje mnoho druhů zábavy a způsobů trávení volného času. Velmi oblíbenou zábavou je sport. Atraktivita jednotlivých sportů se v čase hodně mění. Cílem této práce je analýza atraktivity fotbalu, která je zde měřená průměrnými počty přilákaných diváků. Nejprve bude práce zaměřena na zhodnocení průměrné návštěvnosti na prvoligových fotbalových utkáních od roku 1963. Následně podrobněji analyzována průměrná divácká návštěvnost tří významných fotbalových klubů. Poslední část této práce se věnuje prozkoumání závislosti průměrného počtu diváků každého týmu na úspěšnosti daného týmu, měřené počty bodů získaných v příslušné sezoně.
Nové trendy v obnově zámku Křinec
Harapesová, Eva ; Netková, Jarmila (vedoucí práce) ; Svoboda, Milan (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na trendy ve využívání hradů a zámků zpřístupněných veřejnosti s cílem aplikovat získané poznatky na soukromý zámek Křinec. Pro dosažení stanoveného cíle bylo využito kombinace primárního a sekundárního výzkumu. V práci je vymezena obecná definice cestovního ruchu, jeho typologie a definice kulturního cestovního ruchu. Teoretická část pojednává o obecných trendech v odvětví cestovního ruchu, kulturním cestovním ruchu, využití hradů a zámků a o jejich vlastnických vztazích a změnách. Praktická část práce se věnuje zámku Křinec, jeho historii, analýze současného stavu, vyhodnocení dotazníkového šetření a uvádí návrhy a příležitosti obnovy ve sféře kulturně-vzdělávací a komerční.
Možnosti a podmínky využití sociálních sítí pro zvýšení konkurenceschopnosti
Vondruška, Pavel ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Nečas, Miroslav (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na oblast internetových sociálních sítí z pohledu jejich využití pro zvyšování konkurenceschopnosti společností. První část práce se zabývá teoretickým úvodem do sociálních sítí, kde jsou definovány základní pojmy a poté charakterizovány globálně nejvýznamnější sítě. Každá sociální síť je analyzována jak z pohledu struktury jejích uživatelů, tak jsou uvedeny i jednotlivé možnosti, které poskytuje pro propagaci v rámci jejich systému -- jsou zmíněny placené i neplacené příležitosti. V závěru této části jsou uvedeny obecné možnosti využití sociálních sítí pro firmy -- způsoby měření dopadů aktivit na nich, rizika a náležitosti zajištění jejich provozu v rámci společnosti. Druhou částí práce je praktické řešení využití sociálních sítí pro podporu podnikání vybraného elektronického obchodu. Na úvod jsou uvedeny základní parametry e-shopu a je vymezeno konkurenční prostředí. Následuje analýza jednotlivých realizovaných řešení na různých sociálních sítích. Dále je navržena a realizována vlastní sociální síť zaměřená na cílovou skupinu podniku. Praktická část je zakončena závěrečnou zprávou včetně doporučení pro další postup ve využití sociálních sítí. Hlavní přínos práce spočívá v detailní analýze současné komunikace vybraného podniku na sociálních sítích včetně uvedení všech relevantních údajů, ze kterých je v závěru možné vyvodit konkrétní doporučení pro další zvýšení konkurenceschopnosti.
Využití Google Analytics v e-shopu
Jansa, Marek ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Gála, Libor (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na detailní popis nástroje webové analytiky Google Analytics a jeho využití při zvyšování návštěvnosti a konkurenceschopnosti e-shopu společnosti Dobrá vína s.r.o. Cílem práce je navrhnout taková opatření, která zvýší míru prodeje nabízených produktů. Opatření byla navržena pomocí průniku podrobné analýzy obsahu webu, technické analýzy webu a analýzy dat změřených pomocí nástroje Google Analytics a informací získaných z vizualizací těchto měření. Práce přináší aktualizované informace o nastavení nástroje Google Analytics po důležitých změnách a přechodu na asynchronní syntaxe, jež nejsou zatím v žádné jiné práci shrnuty. Přináší také vlastní pohled na využívání informací z Google Analytics za účelem zvýšení výkonnosti internetového podnikání. Práce nejdříve představuje webovou analytiku obecně, poté obecně samotný nástroj Google Analytics, popisuje jeho nastavení a možnosti úprav sledovacího kódu a nakonec předkládá informace o vizualizacích, které Google Analytics uživatelům poskytuje. V praktické části zkoumá web Dobrých vín z obsahové a technické stránky, věnuje se nastavení Google Analytics konkrétně pro tento web a poslední kapitoly analyzují data z Google Analytics získaná a navrhují kýžená opatření.
Analýza návštěvnosti webových stránek
Mittner, Jan ; Tichý, Jan (vedoucí práce)
Analýza návštěvnosti patří mezi neodmyslitelné činnosti související s provozem webových stránek. Přesné a včasné znalosti o návštěvnících mohou být velkou výhodou ve vztahu ke konkurenčním webům. Cílem této práce je představit všechny důležité aspekty analýzy návštěvnosti. Postupně se zabývá principy analýzy a důvody, proč je nutné návštěvnost sledovat a vyhodnocovat. Následují ukazatele využívané při měření návštěvnosti a jejich interpretace. Značný důraz byl kladen také na ukazatele související s měřením efektivnosti a výkonnosti webu. Další část se věnuje hlavním přístupům a nástrojům, kterými je možné návštěvnost analyzovat. Nedílnou součást tvoří také praktické ukázky, které sestávají jednak ze srovnání různých měřicích nástrojů, dále pak z podrobné analýzy návštěvnosti konkrétního webu. Závěrem jsou nastíněny možnosti vývoje vlastní měřicí aplikace postavené na volně dostupných technologiích.
Barokní Praha v kontextu cestovního ruchu města
Burdová, Marie ; Netková, Jarmila (vedoucí práce) ; Váňa, Václav (oponent)
První kapitola práce popisuje význam cestovního ruchu pro Českou republiku se zaměřením na její hlavní město. Druhá kapitola uvádí základní přehled pražských barokních nemovitých památek a jejich autorů. Ve třetí kapitole je analyzován význam vybraných pražských barokních sakrálních památek pro cestovní ruch. Ve čtvrté je analyzován význam vybraných pražských barokních profánních památek. Poslední kapitola uvádí srovnání návštěvnosti některých architektonických památek v Praze.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.